2008.10.04. 07:47

Fekszem az UGM epulete elott a hosszan elnyulo fuves "jardasziget" kozepen. Keso delutanra jar, az egyetem pirostetos epulete mogott ott rozsaszinlik a merapi vulkan sziluettje. kicsit ugy nez ki, mint a potala, gondolom. na jo azert nem. nem is lattam meg a potalat, csak a teazo falan a festmenyt. de azert megis hasonlit kicsit, kulonben nem jutna eszembe. A "jardasziget" masik felen kapuerasok szaltozgatnak, a tuloldalon zsibongo fiuk lanyok ucsorognek a warungok bambuszszonyegein. de nem hallatszik a hangjuk, csak a fulemtol 3 centire levo dzsimbe utemes duborgese. mar-mar bealtat. de azert transzba nem fogok esni, mint az a srac tegnapelott ejszaka. ejfel utan jart mar, a "kampus musik" szinpadan underground band jatszott. penzunk nem volt megfizetni a jegyet, ugyhogy csak ultunk az epulet elotti "pendopo"-ban. amit kb ugy kell elkepzelni, hogy diszes oszlopok, meg teto, tancra hasznaljak meg wayang (arnyjatek) eloadasra tradicionalis gamelan zenevel. a tancoraim is itt vannak egyebkent. szoval ott ucsorogtunk sokan, a sracok dzsimben jatszottak mint mindig, aztan az egyik gyerek hirtelen elkezdett rangatozni meg uvolteni. "ez hulye" mondtam. "semmi baj, csak megszallta egy dzsin" magyaraztak nekem. jaaa, oke..:) pfff...aztan elhurcoltak a sracot es jol elagyabulaltak. kivertek belole a szellemet.
ilyeneken gondolkoztam, mikor eszrevettem, hogy mar alig latni, magrib elmult, s az elso csillagok is ott pislakolnak felettem. a warungok elgurultak, s a rendorok zavargaljak mar elfele az embereket az egyetem teruleterol. felpakoljuk a szekeket es a dobokat a mocira es hazaindulunk. szomszedekhoz megyunk eloszor kajalni, levagnak egy kecsket a gyerek egyeves szulinapjara. sate kambing nyamii!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://azsiamania.blog.hu/api/trackback/id/tr924545487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása